dilluns, 16 de febrer del 2015

Carnaval 2015



· psssshhhhh ·




| CAT |

Aquest any ens hem inspirat amb imatges de Pinterest per a fer una disfressa ràpida i divertida. Exceptuant la saca de diners, la resta és 100% recuperable per posar-se a diari, doncs una samarreta de ratlles i un pantalon negre és basic com a fons d'armari ;)

Per a fer la saca de diners varem retallar un rectangle de 100x50 cm de tela, el varem doblar per la meitat i en vam cosir els dos costats. Amb un retolador gruixut es dibuixa el símbol $ o €, seguidament s'introdueixen papers de diari arrugats per donar volum i es fa un nus per tancar la bossa amb fil d’espart. 



| ES | 

Este año nos hemos inspirado en imágenes de Pinterest para hacer un disfraz rápido y divertido. Exceptuando la saca de dinero, el resto es 100% recuperable para ponerse a diario, pues una camiseta de rayas y un pantalón negro es básico como fondo de armario ;)

Para hacer la saca de dinero recortamos un rectángulo de 100x50 cm de tela, lo doblamos por la mitad y cosimos los dos lados. Con un rotulador grueso se dibuja el símbolo $ o , seguidamente se introducen papeles de periódico arrugados para dar volumen y se hace un nudo para cerrar la bolsa con hilo de esparto.





carnaval 2015 _iuri carnaval 2015_2carnaval 2015_1 carnaval 2015_irina

1 comentari:

  1. que buen disfraz!!! me haz dado una muy buena idea para mi siguiente fiesta de disfraces! (en caso que tenga que improvisar por algo que sale a última hora!) :D

    ResponElimina